Porady finansowe

zmiany-aasa

Firmy pożyczkowe nieustannie konkurują ze sobą, cały czas walcząc o każdego Klienta. Chociaż czasami mamy wrażenie, że u większości Pożyczkodawców mamy szansę na zdobycie darmowej chwilówki, wszędzie otrzymujemy taki sam okres spłaty, to jednak firmy ulepszają swoje usługi, także na innych płaszczyznach.

Przykładem Pożyczkodawcy, który zoptymalizował swoje usługi, by jego Klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni, jest Aasa Polska. Dzięki lepszej dostępności Konsultantów, potencjalni Pożyczkobiorcy z pewnością nie pozostaną sami ze swoimi wątpliwościami.

Aasa Polska przygotowała trzy nowe ścieżki, dzięki którym może jeszcze efektywniej komunikować się ze swoimi Klientami. Do nich zalicza się:

  • Wirtualny asystent
  • Czat
  • Wideo Czat

Wnioskodawcy na pewno przyzwyczaili się do tego, że w razie jakichkolwiek pytań, mogli kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem infolinii, bądź poczty elektronicznej. Okazuje się jednak, że to również nie zawsze jest wystarczające, aby móc dokładniej porozumieć się z konsultantem i otrzymać satysfakcjonującą pomoc.

Aasa Polska wykorzystując nowe technologie, opiera się w dużej mierze, na sprawieniu wrażenia, iż konsultant jest obecny przy Wnioskodawcy.
Takie wsparcie Pożyczkobiorcy otrzymują za pośrednictwem nowego narzędzia, jakim jest Wideo Czat. Właśnie dzięki niemu, Klient łączy się z konsultantem nie tylko głosowo, ale również widzi go na ekranie swojego komputera. Jest to komunikacja przynosząca zdecydowanie więcej korzyści. Właśnie dzięki nim, można spokojnie stwierdzić, że Klient na pewno ma zdecydowanie większe poczucie bezpieczeństwa. Jak i również jest w stanie uporządkować wiedzę przekazaną przez Konsultanta.

Wirtualny konsultant, może się kojarzyć ze zwykłym programem, który odpowiada na różne pytania według określonych schematów. Tak naprawdę dzięki temu narzędziu, każda osoba mająca jakiekolwiek trudności z wypełnieniem wniosku, może być pewna, iż tym razem nie popełni żadnych błędów. Ponieważ podczas wypełniania formularza, na ekranie jego komputera pojawi się kursor. Jednocześnie będzie to oznaczało przede wszystkim to, iż gdy tylko pojawią się z jego strony jakiekolwiek pytania, lub zacznie popełniać błędy, monitorowanie wypełniania wniosku przyczyni się do rozwikłania wszystkich problemów.

Oczywiście należy mieć na uwadze, iż taka usługa nie jest czynna przez całą dobę. Z konsultantem na wideo czat lub wirtualną pomoc, można umówić się w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. Mianowicie w każdy dzień roboczy, można kontaktować się z konsultantami w godzinach od 8 do 19.

Assa – Pożyczkodawca znajdujący się wysoko w rankingach

Aasa Polska jest firmą pożyczkową, która cieszy się bardzo dużym zaufaniem ze strony Klientów. Swój sukces może potwierdzić również otrzymaniem wyróżnienia, którym było zdobycie pierwszej nagrody, jaką jest Laur Pośredników Finansowych 2016 w kategorii Instytucji Pożyczkowych.

Jednocześnie każda osoba, która jest zainteresowana pożyczką w tej firmie, może skorzystać ze wsparcia wynoszącego od 1 tys. złotych, aż do 5 tys. złotych. Okres spłaty można spokojnie dostosować do swoich potrzeb. Zatem pożyczkę można rozłożyć na okres trwający od 6 do 24 miesięcy. Na stronie internetowej znajduje się intuicyjny kalkulator, dzięki któremu dowiemy się również jakie poniesiemy koszty z tytułu tejże pożyczki. Natomiast jeśli tylko będziemy mieli jakiekolwiek pytania, to zawsze możemy skorzystać z pomocy konsultantów.

PODOBNE ARTYKUŁY

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Firmy pożyczkowe

sprawdź recenzje